IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 ♆ Mededelingen ♆

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

♆ Mededelingen ♆ Empty
BerichtOnderwerp: ♆ Mededelingen ♆   ♆ Mededelingen ♆ Icon_minitimeza dec 12, 2015 6:52 pm


♆ Mededeling ♆


  • De winter heeft zijn intrede gedaan in Rigor Mortis en daarom is onze gebied een van de koudste te noemen. Meeste vis is stroom opwaarts gegaan naar het warmere meer gelegen bij de Eriston brug. Dit is in het terrein van Ignis. De general, Mathias, zal met de roedelleidster van Ingis in overleg gaan om premissie te krijgen hier te jagen met uitzondering.
  • De noodvoorraad in het Sapphire lagune is door koude weersomstandigheden sterk gevuld, we zullen echter zo min mogelijk gebruik er van.
  • Er gaan geruchten over diefstal in het Ignis gebied, ik kan deze niet bevestigen momenteel. Wanneer het van belang is zal ik hier een melding over maken.


♆ Mededelingen ♆ Db1_by_rbsrdesigns-d3ihh9o
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

♆ Mededelingen ♆ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♆ Mededelingen ♆   ♆ Mededelingen ♆ Icon_minitimewo jan 27, 2016 2:02 pm


♆ Mededeling ♆
Beste Roedelleden en leden er buiten,

Het pijnigt me in het hart te zeggen dat ik met veel zaken te kampen heb gehad de laatste tijd en daardoor tamelijk inactief ben geworden. Echter speelt er meer mee dan dat. Hoewel ik de drive heb om te posten kijk ik met zijlingse blik naar mijn karakter Mathias. Ergens is hij niet wat ik gehoopt had dat hij zou worden of was. Het was daarom niet makkelijk om deze keuze te maken. Ten aller eerste wilde ik hem gewoon een ander uiterlijk geven en een nieuw karaktersopbouw, maar een van de redenen is dat wellicht de druk van een rang me aardig blokkeert door verwachtingen van andere leden. Als ik er vanuit dat perspectief op kijk merk ik dat ik nog niet klaar ben om mezelf vat te geven op zo'n taak. Er wordt veel van me verwacht in mijn echte leven, een baan waar kwaliteit van groots belang is. Een studie die ik mezelf topnotch en goed wil afronden, nog maar te zwijgen over dansen en toneel. Er is veel dat verwacht wordt, wat ik kan waar maken. Echter kan ik het mezelf makkelijker maken om op dit forum een stap teruguit te zetten en mezelf als roedellid van een van de vele roedels te profileren. Dat houdt in dat Mathias gaat zwerven, onderduikt of vermist wordt. Ik ga het proberen met een ander karakter dat me erg aanspreekt, want al met al geniet ik met jullie te rpgen in deze wereld. Ik zie jullie wellicht graag terug in de rpg.

Groetjes

Mitch
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♆ Mededelingen ♆
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mededelingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: IC :: PACKS :: AQUA-
Ga naar: